Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. februar 2011

Fredag kveld.

Det blåser litt idag men fra vest og da er ikke vinden særlig påtagende i Vrengen sundet. Jeg hadde tenkt meg en tur alene rundt i dag men Geir ville det ikke slik. Geir er en hyggelig kødd for å si det sånn. Vi skal jo bli med på Nøtterøy rundt i år og jeg oppfordrer flere til å melde seg på, det er bare 32 km rundt denne øya. Geir og jeg har planer om flere treningsturer så det er bare å henge seg på. 
Tilbake til fredagen vi dro ut i fra Roper`n ved Kjøpmanskjær og planen er å padle rundt Veierland og tilbake.

Når vi kom til sydenden av Veierland så møtte vi vinden og det ble litt friskt men ikke noe å snakke om, det var deilig å ta seg ut litt for å si det på den måten. Når vi kommer til det sydvestre hjørnet av denne flotte øya så begynner det å mørkne litt, men det er jo koselig på denne tiden. Vi møter ferja som går ut til Veierland og de kikker sikkert litt på 2 idioter som padler kajakk på denne tiden av døgnet og året.

Det mørkner.
Vrengen bru.
Også Vrengen bru, men med natt innstilling på kameraet + blitz
Det er passe å avslutte med et avstigningsbilde.
Vi var begge enig om at det hadde vært en fin tur, men gjennomsnittshastigheten var lav og det gir jeg Geir skylden for. Grunn? Det blir jo litt mye prating da. ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar