Totalt antall sidevisninger

lørdag 11. september 2010

Hva jeg har med på tur.

Tja hva skal man si, det varierer men noe er alltid med og noe blir med når det er snakk om overnattingstur. Padler jeg surfski`n så er det et helt annet bilde, da er ingenting med ;o)

Disse to er bestandig med, jerven duken trenger vel ingen forklaring.

Deler av innholdet i bag`n, førsthjelp, båltennere, hengekøye, snacks, dasspapir teip osv osv
Fra venstre stol, bord, kjøkkenkasse og vedovn m/3 meter pipe i et stykke
Deler av kjøkkenkassa, legg spesiellt merke til presskanne.
Dette er juvelen i turutstyret. Uunværlig i lavoen når det er kaldt og alt går ned i den grønne bagen.
Dette er noe av det jeg har med på tur og jeg gleder meg allerede til noen høst turer så jeg kan fyre opp ovnen igjen, nevnte jeg at den har en tre meter lang pipe i et stykke? Tygg litt på den dere. I tillegg så er det også øks og sag i den samme bagen pluss handsker.
Kifaru finner du her

1 kommentar:

  1. Hei, fant en tråd inne på fjellforum det du nevnte at du hadde bygget om et Wiglotelt for å bruke vedovn inni?
    Vurderer å gjøre detsamme, skulle gjerne hatt dine erfaringer på dette, og kanskje også noen bilder?

    SvarSlett