Totalt antall sidevisninger

søndag 22. august 2010

Dalsland 2010

Nok et Dalsland kanot marathon er over, jada bare det andre jeg har deltatt på. Forventningen var ikke noe lavere i år men nytt av året var at jeg ikke skulle reise hjem etter målpassering slik som jeg gjorde i fjor. Vi (familien) hadde leid hytte på Laxsjø camping og det var jo et bra sjakktrekk. Tror nesten jeg hadde imponert gåsehud på Magnus Carlsen med det trekket der. Vi hadde hytte nummer 10 rett ved restauranten og der var det jo livemusikk med 2 hyggelige Svenske herrer med hver sin el-gitar. Mor og jeg var jo oppe og tok et par store sterke for en oppladning til morgendagen og jeg spurte en totalt bortkommen servitør om hvor lenge dette skulle holde på. Ca klokken 02.00 var svaret jeg fikk, det blir jo litt av en oppladning, to øl til takk så har jeg noe å sove på, smartness ikke sant?
Lørdag morgen kl 07.30 nå er jeg klar.
Dattern min har vel ikke tro på papsen sin....
Sønnen er korrekt antrukket ,litt mer håp å spore her kanskje
Ca 2 km bort til start, fin oppvarming
Andre overbæring.
Fremdeles ved godt mot her
Gustavfors nå er det bare 20,7 km igjen......
Mål kom inn som nr 77 og er greit fornøyd med det
Sliten her, men lykkelig og klar for neste år ;o)

Jeg hadde en svømmetur mellom andre og tredje overbæring grunnet en vrang  energy gel. Måtte legge åra i fanget og kort fortalt så satt åra seg i vannet og jeg havna i det samme elementet og det gjorde en som lå på kjølen min også, leser du dette så sorry for denne insidenten. Jeg svømte inn til land for å sympatisere med vedkommende og når vi var vel i båtene igjen så sa han at han skulle henge litt på meg. Det er greit så jeg dro på litt vel mye kanskje for jeg ville gjerne ta igjen den toeren jeg hang på, etter 10-15 min så lurte jeg på hvordan det gikk der bak og fikk ikke svar, han var godt parkert. ;o)


Etter endt løp så venter jeg nå bare på at påmeldingen til neste år skal starte, bli med dere også det er kjempegøy. Jeg avanserte 40 plasser i år og er veldig fornøyd med dette. Vi sees da neste år. Vi har allerde bestillt og betalt for hytte nummer ti til neste år også ;o)

RulleRolf


1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel gjennomført! Artig med film også i innlegget. :)

    SvarSlett