Totalt antall sidevisninger

søndag 31. mars 2024

Terrassen del 7.

 

Ble litt jobb å legge på to bord og to 48x198, men så blir det så bra.

Det er ikke helt riktig at det er en 48x198, den ble jo delt i to på langs. Uansett så er det veldig morsomt å holde på med dette prosjektet og jeg håper og tror det blir fint til slutt.
Noen ganger så føler jeg meg smart, nå blir det ikke en eneste skjøt.

Ikke blir det noe kapp heller, bortsett fra der jeg kapper på endene altså. Jeg begynner å nærme meg en slutt, men så skal jo rekkverk opp og jeg skal lage en gangsti ned til dammen. Det blir også ny brygge og gangsti opp til hagen igjen. Pluss at det blir et gjerde sydover forbi denne terrassen, vi har jo to små hunder og da får de også litt større plass å boltre seg på.

Bak denne som ligger på tvers, på høyre side så er plankene festet.

På høyre side så er plankene ikke festet.

Begynner å dra seg til nå og dette blir fint tror jeg.

Gleder meg til å reinskjære og montere et trappetrinn her.

Kommer nok noen flere innlegg om denne terrassen. Essve skruer er for å si det mildt jæskli dyrt, men på OBS Bygg og sikkert andre bygg shopper så fant jeg like skruer til en tredjedel av prisen. Det er sikkert litt sært, men jeg bruker skjult innfestning og det blir så fint (synes jeg da) Se øverste bildet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar