Totalt antall sidevisninger

søndag 23. oktober 2022

1980.

 Ja 1980 er noen år siden og etter et innlegg på Facebook av Frode Vittersø som viste et bilde fra Trollrally i 1980 så måtte jeg rote i et gammelt fotoalbum og finne noen bilder fra det samme treffet. Minner er en fin ting og minner som man kan dele med andre er også en fin ting. Bildene under er fra Trollrally i 1980, Golsfjellet i Hallingdal. Husker også at den gjengen som kjørte fra Tønsberg fikk skryt i avisa for bra kjøring, det var noe stygg kjøring men det gjaldt da følgelig ikke oss.

RR og Anneli.

Dette var min øyensten i 1980.

Disse to hadde visstnok kjørt fra Gol, tror ikke de var helt edru.....

I det samme albumet fant jeg flere bilder fra det samme året og jeg husker godt at Liv Oddrun, bedre kjent som Tulla, Mona, Anette og Anneli hang sammen som erteris og det var til tider en svært morsom gjeng.

De nevnte jentene lå i telt noen dager på Langvika Tjøme.

Husker godt jeg kjørte dit ut flere ganger, pussig nok, de var jo så søte alle sammen.
Søt er vel ikke riktig utrykk her vil jeg tro....

Petter Morten, Anette og undertegnede, Mona nederst til høyre.

Hengekøye da og som i dag, men en litt bedre køye vil jeg påstå.

Tulla og Mona.



RulleRolf og Petter Morten, dette er på Dag og Natt, eller døgnet som man sier i dag.

Per venter på Sverre (se under)

Var stadig noe som trengte en justering.

Per, RR og Anneli, dette er ute på Hvasser.


Her fra min første langtur, sommeren 1980.



Fra "huset" mc klubben på Jarlsberg linna, på denne veggen malte jeg logoen til klubben.


Standard tidsfordriv på mc treff, dette er Elverumstreffet i 1980.

Det å kikke i gamle album er en helt ok tidsbruk spør dere meg.
Synes det ble bra jeg, kreativ bruk av en hjemmesnekret passer kan jeg huske.

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder,ser jo du ligner på ei,som ikke er mere

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå blir jeg nyskjerrig, kan du nevne det her eller sende meg en pm på FB?

      Slett
  2. Flotte bilder gøy å se all den kjekke ungdommen fra sommeren 1980

    SvarSlett
  3. Artige bilder Rolf. Var innom huset på Jarlsbergsletta noen ganger da dere hadde treff.

    SvarSlett