Totalt antall sidevisninger

lørdag 16. juli 2022

Lite grunnkurs del 2.

Jeg ler egentlig ennå, men jeg vet ikke hvorfor...... To meget hyggelige damer på kurs gjør noe med meg det er sikkert. Dagen i dag var svært vindfull men det bygger jo bare karakter på de som skal padle. Vi gikk ut fra Grimestad stranden og fikk kraftig sidevind fra starten av. det er bra egentlig, padling er ikke alltid stille hav og sol. Det å kjenne litt på naturens krefter er bra.


Fint driv og vi koser oss, jeg tenker mest på veien tilbake men det kan hende vi har flaks.

Elisabeth i godt driv.
Spennende hengekøye sted.
Litt lavt vann men frem skal vi om så alle griner.
Du måtte gi deg, liker pågangsmotet ditt Mary-Lou.
Nå er det straks mat og drikke og vi gleder oss til det.
 

En plass i solen for oss selv.


Ble passe høyt vann når vi skulle padle tilbake.


Ble litt venting da Elisabeth måtte vise ML noen videoer.......


Endelig er de klare og det later til at vinden har snudd også.

Ja ja på plass og teady to rake off.


Endelig inne igjen etter en veldig flott tur.

Det blir sikkert ikke siste gang vi er på tur sammen (håper jeg) kanskje blir det Camp RulleRolf til høsten en gang eller et havheng følg med følg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar