Totalt antall sidevisninger

søndag 27. februar 2022

Ut å lufte mopeden i dag.

 Det ble en kort men meget deilig lufte tur i dag. Eneste ulempen var at jeg nesten ble påkjørt av en hodeløs bilist i dag. Jeg ligger på Kirkeveien 400 meter hjemmenifra og som skutt ut av en kanon kommer en ung gutt i bil fra Brattås veien og kjører rett ut og er ca 30 - 40 centimeter fra å kjøre på bakenden min. Jeg blir jo hoppende forbanna og snur meg gir han fingeren, jeg besinner meg litt og stopper på et buss stopp og jaggu meg han stopper han også. Går av sykkelen og gir han verbalt inn, når han ber meg om å roe meg litt så er det nesten så jeg har lyst til å slå han så hardt jeg kan. Jeg fortsetter med en tildels grov munnbruk og så ser jeg at han har et lite barn i baksete og da blir jeg enda mer forbanna og oppgitt. Jeg lar vold være vold for det kan andre ta seg av. Kjører videre men er fremdeles litt hissig. Har litt lite luft i fordekket så jeg kjører til nærmeste bensin stasjon for litt luft fylling. Gjorde susen det for å si det sånn. Snur og kjører til Kjøpmanskjær for noen bilder til 2 kollegaer.

Den er nå så fin synes jeg.

Det er også en sinnsyk deilig sittestilling på denne.

Kanskje litt overkill, men helt innafor synes jeg.

Ble bare 18,53 kilometer i dag, men den skulle bare luftes så det er helt innafor. Var 6 grader i dag og det blir muligens bare bedre og bedre fremover.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar