Totalt antall sidevisninger

tirsdag 7. september 2021

Vilde Kristin

 Nei nei Vilde og Kristin skulle det være. Et vakkert kurs er i gang og med to flotte damer denne helgen. Været er helt på vår side og selv om morradoggen hadde klumpet seg litt så overlever vi det. Etter den sedvanlige hilsningen og tilpasning av kajakker så er vi klare til å gå i kajakkene og sette i gang med denne helgens eventyr. Damene var veldig flinke og som et lite unntak så padlet vi rundt Husø og det ble en fin opplevelse og lunsjen smakte da følgelig bedre når vi hadde jobbet for den.

Mor og datter, Kristin og Vilde.

Vilde er blid og fornøyd og det tror jeg mor i bakgrunnen er også.

Kristin fikser dette meget bra og det var en glede å observere.



Vilde fikser egenredning lett som bare det.

Og på første forsøk da gitt.

Dette ser jeg sjelden hos de som aldri har padlet kajakk tidligere, bra.



Uheldig her men godt utført.

Alt av egenredninger, wet exit og kamerat redninger gikk svært bra, en gang  tippet begge to men det ble bare smil og latter ut av det hele. Det er slike dager jeg liker og dette var akkurat en slik dag.

Kristin er våt men veldig blid.

Dette er på vei til å bli noe fint.


Sideveis forflytning og greier.



Jeg blir så stolt jeg, og det håper jeg dere ble også. 

Fabelaktig.


Dag en er over og jeg gleder meg til søndagen.

Lørdagen er vel overstått og vel så det egentlig, dere var superflinke. Dagen har bestått av vindstille, lett regn og solskinn, ikke så veldig mye solskinn kanskje, men det lever vi godt med.
Del to kommer om litt og da dro vi på tur.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar