Totalt antall sidevisninger

mandag 19. april 2021

En liten tur ut på "Enden"

 Søndag 18 april ble en varm dag. Så varm at jeg måtte sykle en liten tur, ble ikke noen super langtur, men en liten tur ble det jo. Nå starter sykle til jobben på tirsdag og da blir det sykling hver dag også lørdag og søndag. Blir pussig nok noe mindre motorsykkel.....

Skinner om kapp med sola jo.

Dette er rett føre avkjøringen til Havna Hotell.

SAmme sted bare annen kamera vinkel.

Jeg gadd ikke gå ut av Velomobilen i dag.

Det var så masse folk her ute i dag og det er jo hyggelig det men jeg valgte å sitte og ta noen bilder før jeg satte kursen hjemover igjen. Det er såklart hyggelig at folk er ute å koser seg.
Færder fyr, det kan jeg påstå at det er ikke mange som har tatt bildet av fyret mens de sitter i en velomobil.

Her forlater jeg Verdens Ende og sykler hjemover igjen.

Ble en punktering omtrent ved Tjøme sentrum, skiftet slange og sykler kjapt videre. Hadde på det meste 23 grader i velomobilen og det er eller betyr vel en god dag. Ta vare på hverandre.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar