Totalt antall sidevisninger

mandag 14. oktober 2019

Velomobil og RE-MILA.

Det må sies at lørdag morgen når jeg stod opp så satt min kone og så på et rekord forsøk. Det var Elind Kipchoge som prøvde å komme under to timer på et marathon og det klarte han også. Dette inspirerte meg såpass at jeg meldte meg på RE-MILA.
Tok såklart velomobilen opp til Revetal, passe oppvarming med andre ord.
Tunga rett i munnen, snaaaart i mål. Foto Arvid Brekke

Er det Sturla Berg Johansen i bakgrunnen tro?
Fremdeles ved godt mot og nå ser jeg mål. Foto Arvid Brekke
Arvid, jeg var litt fjern når vi pratet sammen du skulle så klart ha testet sittekomforten i velomobilen.
Så møtte jeg på en gammel Findus kollega
Husk padlekurs Helge, vi snakkes litt senere om det ;ø)
En liten samling av "vi som løper for Kristina" Wenche, RulleRolf og Merete
Det var virkelig et flott løp å være med på, fullt av folk overalt og en superflott løype å løpe i. Flott bakke helt i starten men det gikk greit det også. En drikkestasjon på selve Bispeveien og det er jo litt morsomt.
På vei inn til mål.
Bildet forteller om vel gjennomført.
Det ble nesten 50 kilometer i velomobilen og pussig nok 5 kilometers løping på tiden 29,15, ikke så halvgæernt det med tanke på mine restriksjoner. Gleder meg til neste gang og det er et nyttårs løp ett eller annet sted. Vi sees.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar