Totalt antall sidevisninger

mandag 7. januar 2019

Årets første i velomobilen.

Ble nok ikke den lengste turen i dag men været er flott og det er skikkelig vår i lufta (iallfall i dag) altså lørdag 5 januar. I dag mandag 7 januar så snør det godt......
Så deilig å legge seg ned i velomobilen, sette på mp3 spilleren og legge avgårde.
Planen var en tur til Verdens ende og retur, ble ikke lenger enn dette da det er mye is svuller på sykkelstiene lenger nord. For et vær da dere, bare synd at ikke restauranten var åpen i dag, de har en velfortjent ferie det er jeg sikker på.
Bare synd man ikke får frem hvor varmt det var i dag.

Jeg har sagt det før men den er så kul og ennå kulere å sykle i.

Pent her ute ved vippe fyret, ingen tvil om det.
Turen hjemover igjen gikk forbausende bra litt isete ved Vrengen broa men ingen ting som gjør at man må stoppe. vel hjemme igjen etter ca 35 kilometer så ble det en god gåtur med Rupert, Nela og Minnie, da er igrunnen jeg veldig happy. Totalt syklet hittil i år er 123,8 kilometer og vi snakker kun 7 januar og dagen har også blitt 22 minutter lenger.
Kun ei som går i bånd og det er Nala.

Vi har en fast runde som vi går og det tror jeg hundene setter pris på.
Det gir så mye overskudd å gå tur med hund(er) Prøv selv, høres sikkert teit ut men de tilbakemeldingene jeg får fra hundene setter jeg enormt pris på. Holder på å planlegge et havheng men drøyer det litt utover våren, følg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar