Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. mai 2017

Ja ja de gærne har det godt.....

Er det ikke det man sier da, de gærne har det godt og da har jeg det godt nå.
På søndagen ble jeg sittende å se på tv`n på noe som het Wings for life World run. Ble så fasinert at jeg glemte å padle (det sier ikke så rent lite) ble sittende og glane på idiotboksen i over 4 timer at folk over hele kloden løp og de kunne løpe helt til de ble tatt igjen av en "catcher car" da måtte du bryte når den kjørte forbi deg. Det var nasjonale vinnere i dame og herre klassen og globale vinnere med den siste dame og herre som ble tatt igjen. "catcher car" økte hastigheten etterhvert som tiden gikk.
DEN GLOBALE KVINNELIGE VINNEREN
Stelmach, Dominika (POL)
Santiago, CHI
68,21 km
 
DEN GLOBALE MANNLIGE VINNEREN
Anderson, Aron (SWE)
Dubai, UAE
92,14 km
Sistnevnte satt i rullestol og det var så imponerende å se på.
Og som sagt de gærne har det godt og jeg meldte meg på i dag, riktignok som forhåndspåmelding men jeg er med. Det beste med hele løpet er at det samles inn midler til de med ryggplager.
 
100% av din donasjon går rett til banebrytende ryggmargsforskning over hele verden.
 
Mer info følger, bli med du også
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar