Totalt antall sidevisninger

lørdag 18. juni 2016

Storesand.

For en gangs skyld så ble det Storesand i år og jeg har jo allerede bestemt meg for Storesand neste år også. Mye jobbing de siste åra har noe av skylden og jobbing på en innihelvetesteitidiostiskgolfkro har skylda for 2014. Skitt samme nå sitter jeg på Harryferja fra Sandefjord med en bedre buffet og Nancy og Eivin. Man må jo ha seg litt taxfree til campen, bortsett fra noe overdrevent handling fra enkelte så gikk turen helt smertefritt, innom Nordbysenteret for litt mat handling og så rett ut til Hvaler og Storesand.
Her føler jeg meg hjemme, dette er en koselig gjeng på tur.

Red neck myggjager, kongler og tennveske, meget effektivt. Og litt koselig også ;ø)

Noen (Eivin) har kokt blomkål, errè mulig?
Lørdag morgen, dette er vel en turgruppe.....

Her en annen turgruppe på vei, men sjekk været da dere.

Min turgruppe og denne gruppen har Strømstad som mål ;ø)
Eivin i kajakk med ror og wingåre samt direkte innsprøyting kan det se ut som, det må da være deilig å flytte seg litt raskere? Eller hva og så retningsstabilt da gitt.

Her skulle vi land for en benstrekk, men tror du ikke at alle satt seg rett ned på ræva da!

Per en glad gutt i solen
På vei inn til lille Venezia, fint her inne gitt.

Tårenes bro?

Når vi var på Systemet så hadde det blitt lav vann gitt men vi kom oss ut for det.
Pent i Strømstad også og veldig greit å nesten fortøye i Systembolaget i denne kanalen.

Kan se ut som om båten til Eivin ligger i lavt i vannet........

En tissestopp og en is på Herføl, vi er fornøyde alle mann og kvinne (ja det er skrevet i entall)
Jon Olav har fått seg en is, han har sikkert kjøpt den selv.

Ser jo veldig lur ut.

Ååå så blide vi er.

Til neste år så må det anlegges et dansegulv, det var rett og slett ubehagelig å sitte inne.

Jon Olav har vondt i magen etter is spisingen, Trond, Tove og Dag Sverre.

Noen vinker godnatt og Wenche sier god natt til FB og hele verden.
En flott helg er over og jeg gleder meg til neste år, men da må det være et dansegulv på plass, ellers så spilte jo dette bandet som jeg ikke husker navnet på meget bra. Takk for hyggelig prat Vidar og jeg håper jeg kan se deg på Camp RulleRolf da skal du få nok Tullemor.

2 kommentarer:

  1. Deilig helg og deilig vær! Jeg kjenner jeg er skikkelig misunnelig på dere, jeg vil ha varme og sooool!! Helgen ble tilbragt på teknikk kurs, i 8 grader og regn... Det var kaldt det. Jeg er værsyk for tiden!! Kan du sende litt godt vær nordover til meg?

    SvarSlett
  2. Reiser selv nordover om ca 3 uker og da blir vel været med får jeg håpe ;ø)

    SvarSlett