Totalt antall sidevisninger

onsdag 17. februar 2016

Søndag 14 februar.

Ja dette er dagen etter lørdag 13 februar, pussig nok. I dag har Mads Olav ansvar for turen og den er planlagt å gå fra Fjærholmen klokken 11.00. Passer meg bra da kan jeg starte litt tidligere og padle fra Kjøpmanskjær. Som planlagt så gjort, kaffe, mat og andre ting er ferdig pakket og kajakken ligger på taket fra lørdagen så da setter jeg meg som mål å komme fra Kjøpmanskjær klokken 09.30. Akkurat det skar seg litt så jeg kom meg ikke avgårde før klokken 09.45. Jaja da er det bare å dra på litt og det er sjelden noe problem når jeg padler alene. Selv med moderat motvind så kom jeg frem bare 5 minutter for sent etter 11 kilometers padling. Livet er herlig dere, møtte 7 stykker som var klare på land og de ventet ikke lenge før de var på vannet.
Stille og fint også i dag, her var det litt tynn is men det var helt uproblematisk å padle i.

Min venstre side var isdekket og den høyre var isfri og varm.
Ved MellomBolærn, her ble det bål og kaffe i mengder.

Oppvarming før avgang, viktig, viktig, greit å ikke dra på seg en strekk.

RakettKnut

Vassholmen rett forut, padlet rundt denne og inn mellom Søndre og Nordre Årø.

Dette liker jeg ikke og en dag skal jeg gå opp og se hvor denne kommer fra. Håper ikke det er fra dassen på ei hytte.
En nydelig dag er over og det ble litt over 30 kilometer i et alldeles nydelig vær, under et kart fra dagen.
Padlet med klokken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar