Totalt antall sidevisninger

søndag 6. desember 2015

FUP`ers day out del 1

Der ute er jeg også snart tror jeg Wenche tenker.
 Her blir det vel en del bilder men dere får leve med det. Knall dag på Ringshaug med ca 12 grader i luften og ca 7 grader i vannet. Vi snakker jo bare 6 desember.
HammerSam på vei inn, Hammer er en kul båt.
Sam på vei til et bad, kommer mer litt lengre ned ;ø)

Å fotografere en fotograf er bestandig fornøyelig.

Så scvjære bøljer da gitt. Ellen er litt betenkt..... hi hi
Ser bra ut det her.

Bjørn trives i hjemmesnekra kajakk

Her trodde jeg Bodil skulle kantre men den gang ei......

Fikk litt vann i ansiktet om ikke annet. Bra padla.
En glad gutt.
Mads Olav på vei inn, litt konsa her eller????
Geir midt i mølja.

Som skrevet litt lengre opp, her går det rundt for Sam.

Her er det vel 40 cm dypt, så rulle utenåreibunnenerumulig.

Når FUP er på tur så er kaffe, kaker, sjokolade, varm sjokolade, marsmellovs ikke veldig langt unna.

Sjekk kassa nærmest, mmmmmmmm

Greit å ha noe å se på.
Takk for en usedvanlig hyggelig dag særlig takk til Wenche og Anita som henholdsvis FUPKD og FUPG

2 kommentarer:

  1. Det så skikkelig gøy ut! Men må innrømme at denne nybegynneren synes det er litt skummelt også ;0) Ser at du bruker samme blogger mal som meg, så jeg skal jammen finne meg en annen :0) Ha en flott søndag! -Kamilla-

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er langt forbi gøy og veldig lite skummelt på denne stranden da det er meget forutsigbart. Du skulle jo bare brukt malen som du hadde. Fin blogg btw.
      RulleRolf

      Slett