Totalt antall sidevisninger

fredag 10. juli 2015

Dag to 5 juli

Søndagen er bestandig turdag på mine kurs og intet unntak i dag heller. Bestandig moro å høre åssen det står til med muskler og diverse etter lørdagens bading og andre ting. Søndagen kom med et alldeles nydelig vær og det var så godt som havbleike, da blir det Stauper tur i dag.
For et deilig vær i dag og ca 18 til 19 grader i vannet.
Endelig på Stauper, men det er ikke noe problem på en dag som dette.

Dette her var i overkant frekt, synes nå jeg.
Det må det være lov til å si når slike snekkehuer legger seg til på denne måten. Jeg padler med en kniv i vesten og hadde gjerne brukt denne hvis hele inngangen hadde vært blokkert. På et personelig plan så synes jeg dette er å ta seg vel til rette da disse snekkene ikke går lengere inn. Det er jo ingen grunn til å sperre en farbar led selv om det er en blindvei.
Her er nemlig kajakk parkeringen på Stauper på innsiden av disse nevnte snekkehuene.
Deilig, deilig deilig.

Ute på det store hav, Nina blir liten her ute.

Nina i farta.

Per Gunnar i siget.
En veldig deilig søndag er snart over og det har vært en stor glede å padle med dere begge. Bra progresjon og bøttevis med god og lun humor, samt gode historier gjorde at jeg koset meg gluggi hjel. Stor takk til dere begge, vi padles vel snart igjen og husk Camp RulleRolf til høsten med godteposer og annet snadder.
Bilde fra helgens turer, blått er lørdag og grått er søndag. Padlet distanse på søndag ble noe over 17 km.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar