Totalt antall sidevisninger

tirsdag 26. mai 2015

Ducati.

Ja ja da ble det en Ducati på RulleRolf, det passer jo å kalle seg RulleRolf når man kjører Ducati. Ble svært overrasket når konemor sa jeg kunne plukke ut en motorsykkel på Finn.no Det finnes folk som sier det ikke er lønnsomt å være gift, herved motbevist spør du meg. Hadde jeg stått opp litt tidligere på 2 pinsedag så hadde jeg blitt med Ducati Club Arctic 71°N DOC, DOC står for Desmo Owners Club. Oppmøtet var i Kongsberg og jeg stod opp litt for sent, grunnet noe rødvin på søndagen......Da ble det en noe mere lokal tur på meg, Nøtterøy - skien på gamle E-18 og over Siljan på vei hjem via Kvelde, gode veier å kjøre på det der. Først en kjøretur med Amber som også går på trafikalt grunnkurs og skal ta moped lappen.

Ducati i hodet.

Dette hodet er så kult.
 Ble en rask tur opp til svigerforeldre/besteforeldre før jeg slapp av datter, hun var meget fornøyd med turen og Ducatien, herlig.
Dette er ved korketrekker`n på gamle E-18 ved Langgangen.

Fra oversiden, tenk at gamle E-18 gikk her.
 Ble ca 30 mil på en deilig sykkel, tror jeg kan bli glad i denne. Stor takk og klem til konemor.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med nydoningen! Jeg har sittet på med en eller annen sånn én gang, og det var så gøy at jeg sverget på å ikke gjøre det igjen – det kunne fort bli alt for dyrt. ;)

    SvarSlett
  2. (Men nåde deg om padlebloggen blir en motorsykkelblogg plutselig!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er vel ingen fare for det, noen innlegg om Ducatien blir det nok og det må du leve med. Gleder meg til sommerens padletur med datter og diverse padle løp.

      Slett
  3. Ai ai - tøff sykkel og flotte bilder!

    SvarSlett