Totalt antall sidevisninger

lørdag 25. januar 2014

Ny tørrdrakt

Min gamle tørrdrakt har mer eller mindre tatt kvelden og det var på tide å skaffe seg en ny.
Hva skal man kjøpe?
Valget falt på Peak UK sin onepiece, de kaller faktisk ikke sine tørrdrakter for tørrdrakter men onepiece. Drakten har en vannsøyle på 25 meter og det burde jo borge for kvaliteten eller tørrheten om man vil.
Jeg vil også si at jeg ikke er helt ukjent med Peak sine produkter da jeg har en del tørrtopper og en veldig god bukse, pluss noe annet småtteri.
Fordelen med denne drakten er måten man tar den på seg, glidlåsen går nemlig fra ankel til ankel.
Er du dame/jente eller kjerring noe jeg ikke er men dog alikevel så er dette en kjempesmart løsning hvis man må bommelibom som mann eller bimmelim som kvinne. Har friskt i hukommelsen ett eller annet vintertreff hvor jeg måtte rushe i land og hive av meg hele drakta for å få tømt ryggraden, det er ikke varmt for å si det sånn.
Pusher av Peak UK er Kajakk sport og fritid i Sandefjord.
Peak har også mulighet for på enkelte produkter å satt på sin egen design, desverre så hadde ikke denne modellen denne muligheten. Da hadde det nemlig blitt tattoverte armer .........

1 kommentar:

  1. Har sett på denne drakten før på youtube, så blir spennende å høre hva du synes etter å ha brukt den litt.

    SvarSlett