Totalt antall sidevisninger

onsdag 20. juni 2012

Et viking skip er sjøsatt

En overveldene dag er over, startet med litt fotografering på taket av Findus, gamle Gro industrier. Det er jo ikke hver dag kongeskipet kommer gjennom kanalbroen. Eller som jeg har sagt det litt tidligere i dag; at et gammelt ektepar i fra byen ( i dette tilfellet Oslo) skal lage så mye trafikalt kaos, brua ble stående oppe i over 20 minutter.
Det er jo en pen båt, ingen tvil om det.
Du må nok trykke på bildet men der er altså Kongen og Dronningen, Dronningen i en slags rosa kreasjon.
Et folkehav av uante proposjoner.

Onkel politi fulgte med på alle og godt er det.

Her er`n sjøsatt Det kommer en video når jeg får redigert litt

Kongeskipet Norge, legg merke til kule fortøyninger for disse sjaluppene.

Den er virkelig pen, båten til Steinar altså, en Epic 18.
Steinar som er nyforelsket i wingårer kunne jo ikke la sjansen til å prate varmt om disse gå fra seg.....

Det er så pent at det gjør vondt om dere skjønner.
Etter denne happeningen så padlet vi ut på Træla etter en drøss med båter og hadde en flott tur på div entreprenør skapte bølger, veldig morsomt.
Det kommer som sagt en video når jeg får redigert litt

3 kommentarer:

  1. Virkelig en flott båt! Skjønner godt at det der ble en skikkelig happening!

    SvarSlett
  2. Grattis til Steinar med super kajakk.
    Prøvepadling er farlig - for lommeboka!
    eeson

    SvarSlett
  3. ja, jeg skjønner!!! Nydelig siste bilde! Også må jeg jo bare si at fantasien løp løpsk et øyeblikk ved tanken på å ro vikingeskip med wingårer;-)Bloggen din er foressten fortreffelig:-)

    SvarSlett