Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. november 2011

En deilig lørdag på flere måter.

En tåkefull lørdag, men det er jo hyggelig med plussgrader og da er det deilig å padle, Det ble den fjerde turen med nybåten og jeg har da padlet den totalt 75 km hittil. En liten forhistorie til en deilig lørdag på flere måter. Halloween i fjor så skulle jeg lage en hylle til baderommet vårt, kort fortalt så kjører jeg bitsen på drillen gjennom tommelen, ja den gikk tvers gjennom....... Dette skjedde i garasjen og naturlig nok så stikker jeg tommelen i munnen for å gå opp til konemor for litt bandasjering, på vei opp så blir munnen full og jeg må spytte ut en halv desiliter blod. Litt bandasjering senere så blir hylla ferdig den. Nå ett år senere kom flisa ut etter en padletur. Kommer noen grafiske bilder litt lengere ned.....
Lite skvetten fugl



9,2 kmt , det er godt sig i denne båten det er det ingen tvil om. Etter bare 4 turer så er det ingen overdrivelse å si at jeg trives i denne båten






 
   
Tåkete men stille og fint, dette er ved Reieren utenfor Mågerø.
Sånne små "kanaler" må jeg bare padle gjennom.
Ypperlig liten kajakk strand.
Denne var på størrelse med en skurebøtte.
Jeg skvatt når jeg padlet forbi denne maneten.
Her er flisa på vei ut, etter bare ett år og noen dager.......
Den var forsåvidt stor og jeg har ikke slutta og grøsse ennå, en sånn god grøssing.
Å si at det luktet tøymykner er ikke sant, dette luktet gammel fant for å si det mildt ( ikke at jeg vet åssen gammel fant lukter men det rimet) Å ha en sånn flis i tommelen er noen man ikke glemmer, det er, uansett hva man gjør, så kommer tommelen borti og da gjør det vondt gitt. Derfor ble denne lørdagen deilig på flere måter. Padlingen er nå best og nå blir den ennå bedre uten denne flisa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar